Svar till Therese

Therese:
Hej på dig Erica!
Kommer du ihåg att jag gärna ville ha länken till photoshop? Det var ett bra tag sedan jag nämnde detta eftersom du haft lösenordsskyddad blogg så har jag inte kunnat nå dig tidigare! Tycker du borde se till att Simon skickar länken nu ( du sa att du skulle säga till honom) Jag har ju skickat ett gb på din bdb där ni kan skicka länken till mig :) Hoppas Hoppas ni kan hjälpa mig nu, för jag väntar otåligt på den där länken...
Kram Therese

Svar:
Hej Therese, jag vet inte hur man skickar PS till någon, en kompis till mej frågade också så jag försökte självklart men kunde dock inte, Simon har tid att sitta vid datan då han jobbar på dagarna och vill umgås med sin son så mycket han kan under dom timmarna han är hemma efter jobbet så han vill helt enkelt inte, jag har frågat honom, men mer än så kan jag inte göra. Så tyvärr, du får fråga någon annan. Jag är nämligt inte bra på data och tänker inte säga till min pojkvän igen, för han vill inte och det förstår jag. Ha de bra :)

Kommentarer
Therese

Okej jag förstår det! Tack för hjälpen ändå :) Kram på dig

2009-10-09 23:13:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0