Svar / Förlossning..

Bilder på förlossningen kommer in imorgon, + att jag kommer skriva hela min verasion av förlossningen, hur jag kände och sådär, men nu är det dags att sova.

Hittills kan ni läsa om förlossningsjournalen och känslorna kring ett + på stickan under kategorin - Här började allt


Fanny:
vad fint var har du klippt dig?Ska klippa mig om en vecka men så svårt att bestämma frisyr.Om man ska ha kort eller långt;P

Svar:
Jag har klippt mig hos en frisör som har sin frisörsalong hemma, men jag vet inte vad det heter :) Jag hade också svårt att bestämma mig, men ville ha kvar min längd på håret så det fick bli så :)

Kommentarer
Fanny

Ligger de i laholm?:)

2009-10-07 09:34:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0