Storm ute

Det är verkligen storm ute ikväll alltså, eller rättare sagt - har varit hela dagen, men mer nu på kvällen. Läste att det är klass 1 varning ute :O

Vi tog bussen till min mormor och morfar innan vid 17.00, och tänkte ta bussen hem vid 20.00 men mamma och bror kom och tog en fika där med för dom tyckte inte vi skulle ta bussen i detta blåsiga väder, gå till bussen med vagnen och Neo är inte så smart, nästan att vi blåste iväg ju :S haha, aja. Nu ligger Neo och sover i sin fina nya resesäng med Disney figurer på, sött sött? yes it is!

Som sagt så kommer jag inte lägga upp mycket bilder på denna bloggen, men här kommer några få av alla tusen bilder jag tar om dagen - typ!


En Erica & min vackra ring <3


En sovande prins hemma hos gammel- mormor&morfar <3

Kommentarer
frida- mamma till vincent

Det ser ut som vi har samma sorts ring :P, var köpte ni er?, och kan du ta när bild på er? :D

2009-10-04 21:31:28
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0