Sömntutan

Vår lille sömntuta ligger och sover, älskling är ute och fixar med moppen, jag har tvättat hela dagen och nu sitter jag här en stund.

Var inne i stan igår innan Hampus och Åsa kom hit, köpte då ett par jeans för 700kr - billigt och bra! Simon köpte en skit snygg tröja + att jag köpte ett linne också, så vi blev nöjda! Åsa färgade som sagt mitt hår och jag blev super nöjd med det också, stort tack (<3)

Jag har öppet bloggen nu och kommer att granska komentarerna innan dom publiceras i bloggen, vilket är bra, för då kan jag bara ta väck dom komentarer som jag inte känner för att publicera i bloggen :D varför tänkte jag inte på det innan? - det kommer inte komma upp mycket bilder i bloggen, någon enstaka, utan isåfall får ni bli vän med mig på bilddagboken där jag lägger ut mycket fler bilder :) yes!

Enjoy my blog! :D

Kommentarer
Louise

Heej :)

är det neosforaldrar som du heter på bilddagboken?

Kramar

2009-10-04 16:05:44
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0