Övernatta

Har precis kommit hem från farmor och farfar, vi hade jätte trevligt.
Neo busade massor och dom tycker att det är så roligt när vi kommer och hälsar på :D

Farmor var tvungen att påpeka flera gånger att Neo är en kopia av mig, och farfar kunde inte annat än att hålla med, men dom såg även min mamma och pappa i honom. Men jag själv ser min lillebror i honom, dom är ju kopior (enligt mig)

Ikväll ska vi till min mormor och morfar och sova där,  för imorgon åker dom till Tyskland för att fira 40årig bröllopsdag så vi ska bo där i några dagar för att passa huset, imorgon får vi besök av Erika Jimmy Miliam & Milton :D Längtar redan tills imorgon, ser alltid fram emot att umgås med våra underbara vänneeeer :D

Nu ska jag gå och packa..
PUSS!

Kommentarer
Erika - 18 år - Miliam & Miltons mamma<3

Hej, kan malin hänga med en liten stund imorgon?:)

Hon vill jätte gärna det:)

Puss

2009-10-16 18:44:52
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0