Öppna förskolan (?)

Det är öppna förskolan idag men jag vet inte om jag ska dit, vi får se hur jag mår lite senare, just nu mår jag illa och har ont i magen, vilket jag tror beror på att det har varit ganska mycket nu senaste tiden, men om det går över så tar vi nog och promenerar dit jag och min vackra son. Min morbror och hans flickvän kanske skulle gå ner till stan och möta oss senare och ta en fika, men då ringer mamma mig så drar jag från öppna förskolan direkt till stan eftersom det nästan ligger i stan så :)

Just nu så ligger Neo och sover i sin vagn här, jag tänkte också ta och vila en stund, passa på nu medans han sover. Jag känner mig jätte trött och sleten, så lite vila skadar nog inte. Vad skan läsare göra idag då?

Min veckoplanering:

Måndag: Öppna förskolan/kanske träffa morbror och misa
Tisdag: Klippa mig
Onsdag: Besök av Erika m. barn
Torsdag: Möte (hemligt tills vidare..)
Fredag: -
Lördag -
Söndag -


Så ser det ut hittills iallafall.
Sen vet man inte vad man kommer att hitta på i helgen ännu.

Dagens namn: Bror
Bror? visst vet jag att det finns ett namn som är bror, men jag tycker det låter lite konstigt, eller vad tycker ni? Njae, det är inget namn för mig!

Och det är "bara" 79 dagar till Julafton :D
Vem älskar julen? - Jag gör iaf, längtar som bara deeeen!
Speciellt roligt och mysigt är det nu när man fått barn, att få fira den med min son och pojkvän släkt och allt <3


puss och kram / MamaE

Kommentarer
Angelica

Klart du får =)Hur gammal är Neo?. Tiden går så himla fort tycker jag.

2009-10-05 13:50:32
URL: http://geca.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0