Natt hos mormor och morfar

Hade en jätte trevlig kväll igår, min mormor stickade klart en tröja till min son, en blå/grön tröja som ser ut som ett blåbär :D så söt så! Sen åkte dom imorse, så nu är vi ensamma här och väntar på fint besök från - Erika Jimmy Miliam Milton & Malin (Erikas syrra) :D ska bli jätte trevligt. Vi ska bl.a äta den goda fläskfilée grytan med potatis ikväl, yamiii.
Jag vaknade vid 4 imorse och hade jätte svårt att somn om, hmm, vet inte varför, antagligen för att jag inte sover hemma, haha. aja, sen gjorde jag varm oboy på spisen imorse och simon bredde oss några mackor, men det var efter att Neo fått sin morgon välling, han vaknade 06.15 och för en gångs skull så gick hans pappa upp med honom så att jag fick vila en liten stund, snällt, hehe. jag brukar låta simon sova en stund extra alla andra helger för att han jobbar så hårt och så långa dagar och det tar på kroppen, men idag steg han och upp gjorde eld i pannan, klädde på lillen och bytte blöja. Men jag sov bara några minuter extra, så vi steg upp väldigt tidigt - skönt!

DET SNÖADE IGÅR NÄR JAG OCH LILLEMAN VAR HEMMA HOS MIN FARMOR OCH FARFAR :O
men det låg inte kvar med än några få minuter, tråkigt.

Nu ska jag ner och klä på Neo för en morgon prommis :D'

puss och kram / e.

PS!
Eftersom Erika & Jimmy m. barn ska sova här, så efter barnen lagt sig så blir det säkert lite spökhistorier, har ni något förslag? ;D haha. skrämma skiten ur dom, nej! men har ni inte varit md om något läskigt på RIKTIGT? något andligt?


Kommentarer
Emma - mamma till william

Jo visst får du de.. får jag stoppa dig på min bloglovin? :) har ni haft en mysig fredag igår?:)

2009-10-17 09:19:18
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
jenny, -18 år och gravid ♥

jag länkade dej också. hoppas det är ok, annars får du säga till :)

2009-10-17 20:20:37
URL: http://ayotechnology.blogg.se/
sandra, melinas mamma <3

Njeeee jag saknar inte han direkt så :P är la mer lixom att få känna känslan kärlek eller så P: är ju inte kär i han längre.... men ibland kan ja tänka typ att undra hur de vart om vi blivit tsm nu igen och massa :P men ja tror inte jag skulle klara det nu eftersom vi bråka så mkt... jag behöver få vara lite för mig själv nu och lära känna folk o bara tänka på skolan nu =) !!



hehe tack, ni har en fin son :D

2009-10-18 17:24:32
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0