Min fobi

Tack för svaren om det med Facebook, det skrämmer mig faktiskt en aning.

Min mamma och bror är allergisk mot nötter, min bror blev det för bara något år sedan, så jag har helt slutat att äta nötter. Sista dagen jag åt en nöt, det var samma dag som mamma misstänkte att min bror var allergisk, och ja, det visade sig att han var det. Det har blivit någon slags rädsla för mig att äta saker som folk i min närhet inte tål, hmm. Men för det andra så tycker jag att nötter är ruskigt äckligt, blää, däremot tycker min pojkvän om nötter så Neo kommer säkert att äta nötter han med, hoppas bara att han tål det, eftersom han är väldigt lik mig och min släkt så kanske det går på oss? hmm.

Har ni någon "fobi" ?


Kommentarer
Elin - Mamma till Moa :)

Hm.. det är väl kanske inte direkt så som din fobi, men jag klarar verkligen inte av att ta i disktrasor. Jag ryser bara av tanken och hela kroppen liksom fylls av en äckelkänsla x) Om jag verkligen måste använda en så tar jag helt enkelt en ny eller använder handskar ^^

2009-10-12 18:06:33
URL: http://eliut.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0