Komma igång med bloggandet..

Jag funderar på att göra mej en ny header ikväll när min prins somnat, något i en stil ja inte testat innan, är det någon som har ett förslag? Jag vill nämligen komma igång med mitt bloggande igen, har saknat det en hel del, faktiskt.

Vi har tagit en hel del bilder också senaste tiden som jag tänkte lägga in här ikväll, om jag känner för det då.

Fick en komentar av en Anonym innan att boken jag beställt - Som jag vill vara, är jätte bra enligt henne men att den skulle varit mycket bättre om jag hade läst den när jag var gravid med min son. Då har jag en fråga - VARFÖR? den är väl lika bra om jag läser den nu när jag inte är gravid? hehe, annars får jag kanske vänta att läsa den några år tills jag blir preggo igen? haha, jag tar och läser min bok när den kommer i nästa vecka hörrni ;) Lite roligt folk som komenterar ibland, haha. aja.

Erika skickade sms igår om jag kunde ringa så vi satt och snackade i en timme, jag tyckte att det var trevligt att få snacka av mej, det är inte så jätte många vänner man har att prata med, men dom vi har är helt underbara :)

På Onsdag så ska jag och min son umgås med Åsa :D Det ser vi jätte mycket fram emot.

Ska ni ta Svininfluensa vaccinet?

Jag funderar här fram och tillbaka varje dag, det är ju såhär, att dom vet inte riktigt alla biverkningar på detta vaccinet vilket gör att man oroar sig en hel del, men sen vill jag ju ta den för att skydda min son, och andra i min omgivning som faktiskt ligger i risksonen. MEN, jag vill ju heller inte bli jätte sjuk, vad ska vi göra då? Det är ju jag som tar hand om Neo hela dagarna och han är EXTREMT MAMMIG nu, hehe :) mysigt!
Ska ni vaccinera er mot Svininfluensan?

På tal om att Neo är mammig, imorse gjorde pappa simon gröt men Neo vägrade öppna munnen förränns mamma erica kom, då åt han en och en halv portion, så fort jag sätter han på en filt för att leka så går det bra tills han kollar på mig igen, då ska han upp till mej på direkten, det är jag som måste somna honom, för ingen annan får lov enligt honom själv, vår prins har blivit en liten mammagris ;D söta unge <3

Kommentarer
Madelene

Jag vet fort.f inte hur jag ska göra med vaccinet. är gravid i v.23 och känner inte riktigt att det är tillräckligt säkert.

2009-10-31 16:39:40
URL: http://maddihz.blogg.se/
Anonym

Jag läste den när ja va gravid o man levde sig mer in i de man satt i samma sitts som henne att vara ung o så men ja i o för sig så är den nog lika bra nu efteråt med :P

2009-10-31 16:42:13
Matilda

Den boken e asbra! Har läst den hela 3 gånger!!

2009-10-31 22:15:20
Matilda

Den boken e asbra! Har läst den hela 3 gånger!!

2009-10-31 22:15:22
Sus

Maila mig om du vill ha hjälp med en ny header :) Hjälper dig gärna :)) Förövrigt, härlig blogg och din son är supersöt :)

2009-11-03 10:57:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0