Friendship

Du är min bästa vän.
Aldrig har jag haft så mycket gemensamt med en vän, som jag har med dig.
Vilket beror på att vi båda två är mammor, vi har mycket samma tankar och tycker en hel del lika om saker.
Att vi bråkade var ett av mina största misstag i livet, och jag tänker inte upprepa det igen.
För nu är vi här, vi är på rätt spår igen, men bättre, bättre än någonsin är det nu och vi ska hålla det på denna nivå!

Erika är min bästa vän, och ni hittar hennes blogg här - eriikabjoorkman.blogg.se för dom som vill läsa :D
Du är en underbar vän, tack för allt, alla gånger du stöttat mig och för alla glada stunder vi och våra familjer haft och har tillsammans, inget är bättre än oss tillsammans.

Två galna familjer, med massor med humor, inte sant? <3

Real friendship never ends !

Kommentarer
Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

ååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh, iiiiiiiiiiiii lllllllllllööööööööööööööööövvvvvvvvvvvvvvv oooooooooooosssssssssssss och våran väääääääääääääänskap <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-12 19:42:33
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Wictoria - Mamma till Kevin.

Varsegod :) .

Jajamänsan det gör jag! söt son du har! :)

2009-10-12 21:23:08
URL: http://minkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0