Färgat håret.. igen..

Erika färgade mitt hår och när jag skulle duscha av det hemma hos dom så fick jag även testa hennes silver schampoo med, jag blev mycket blondare än innan :O konstgti va? hehe, not. Tack Erika för hjälpen med färgen och tack hela familjen för en trevligt dag/kväll som alltid :D Erika och jag "delade" på färgen, alltså vi tog lite var så Erika har också färgat det, men resultatet hann jag inte se för vi skulle hem, hoppas det blev bra, vi håller en tumme för det (y) :D

Lägger upp bild sen kanske, får se.

Pusspusssss :D

Kommentarer
Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Det blev faktist bättre resultat denna gången, helt förvånad:O Haha. Fast det finns liiiiite rött kvar, men det går nog att fixa med lite silverschampo :)

2009-10-12 08:25:42
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0