- - -

Kommer inte på en rubik just nu, så det får vara som det är, haha

Vaknade vid 6 tiden av att Simons mobil väckte både mej och vår bebis, upp och byta blöja och göra oss iordning, käka frulle osv. Sen vid halv 11 tror jag det var, så stack vi hem till Erika och barnen, vi hade jätte trevligt och Neo blev jätte rädd för lilla Meya :D (Malins hund) hehe. Tack för idag :D

Simon slutade lite tidigare idag tydligen, han ringde iaf och sa det innan :))
Ibland undrar jag vad det är med honom, helt plötsligt skickar han ett långt fint sms, haha, så jävlar glad man blir :)
Tänk att vi fortfarande är tillsammans efter allt vi gått igenom, men nu är det bättre än någonsin, så känner iaf jag <3

Kommentarer
E

Hej. förlåt för att jag aldrig skrev igårkväll. Men fick besked inatt om hur det blir idag. Jag ska vara barnvakt ett tag, sen hämtar mamma mig, sen kommer jag till dig :)



Pusspuss

2009-10-09 09:42:40
Frida - mamma till vincent

Jo ja var gravid, har antagligen fått två missfall detta året =/. Men nu har vi en frisk liten där inne =),

2009-10-09 10:22:29
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
femman

En så skön känsla, när allt känns bra.. Fina sms, betyder så mkt :)

2009-10-09 10:45:42
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0