Imorgon..

..firar jag och min kära pojkvän 2år tillsammans <3
jag älskar dig simon <3


För några dagar sedan så bjöd simon mig på bio för att fira att vi snart varit tillsammans i 2år.
Och självklart ville jag ge något tillbaka, och simon har alltid tjatat på mig "erica, en sån där läskmaskin "soda stream" ska vi ha när vi flyttar hemifrån, så tänkte jag att det ska han få.. så jag smällde 700kr på en sådan till honom och han blev jätte glad :D

Nu har vi köpt massa med julklappar också!
- Till pappa simon från mej och neo beställde vi idag för runt 700kr + att jag köpt en annan sak för 100kr innan, och har även lite mer saker att köpa till honom som han önskar sig så runt 1000kr kommer jag att ge honom för att han är så jävlar bra :) 

- Till mormor & morfar från deras barnbarn - Neo som ni säkert förstår :D hehe.
kan jag inte skriva upp här för dom läser säkert det :) hehe.
+ alla andra i släkten som vi köpt till, det har gått åt mycket pengar, men jag har ju sparat länge för att kunna köpa dessa sakerna till min familj och släkt, för vi älskar verkligen julen.

simon köpte en liten rolig sak till min pappa som passar honom perfekt, jag skratta som satan när han visade mej, alltid roligt att få något kul på julen :D

Simon har även köpt saker till mej sa han, som han slått in som ligger där uppe och jag blev jätte glad för jag visste inte att han köpt något till mej, åhh som jag längtar tills julafton. hihi ♥

_

Imorgon ska vi till BVC med lillplutten, undra hur mycket han väger och hur lång han är, återstår att se :)
Vi älskar vår son allra mest, han är det bästa som hänt oss <3333


Världens finaste unge, mammas prins.


neo älskar att ta mammas väska, fast han inte får :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0