Hellooo

tjaaoo

Igår reserverade min simon bio biljetter till oss, vi ska gå och se den filmen 2012 eller vad den heter? den verkar lite läskig tycker jag och varar i hela 2 timmar och 38 min. stog det, lååång tid. blir jobbigt att sitta ner sådär länge, men där är la en paus emellan får vi hoppas, haha :p simon fick välja film, hihi. Neo ska vara hemma hos sin mormor och morfar och morbror under tiden, det tycker han är roligt :D

Neo har kommit in i den perioden nu att folk han inte träffat innan dom får inte komma nära honom, så med andra ord så är det min släkt och min familj + hon på BVC som är tillåtet enligt honom själv :D hehe. Barn har ju alltid en sån period, och sen är han väldigt mammig, vilket jag tycker är extremt mysigt! sitter någon och leker med honom och jag kommer så skriker han direkt och tar upp händerna för han vill till mej, åhhhh :D hihi.

Vi var ju som sagt i Ullared på Gekås förra veckan, jag och simon och min lillebror hittade ett par roliga saker till prinsen som han ska få i julklapp, vi vill ju ge dom nu men det är lite tidigt ännu ;D hehe. Längtar så in i bomben tills julafton nu! gör inte ni?

Neo ligger och sover i sin vagn just nu, och jag och pappa simon har bestämt att den 21e November så slutas det med napp för nu har prinsen fått sin första tand och då ska napparna väck, barn ska inte ha napp för länge :) Folk säger till mej att det blir svårt, hehe nej det blir det inte, för Neo använder aldrig napp nästan längre, inte änns när han ska sova, så den biten har vi nog inte några problems med! Vissa vi känner trodde inte änns att han tog napp för dom ser aldrig han med den typ :p

puss på er :*

Kommentarer
mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Haha, de har aldrig låtit ifrån min mage! xD

Min mage låter bara när jag är hungrig, och då kurrar den.

Måste ha varit läskigt att höra magen göra ljud samtidigt som att få en "stöt" ?

Jag kanske iallafall tyckt de va läskigt! hehe.



//kram, Mia

2009-11-10 13:07:18
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
denise-Emilias mamma

Tack så mycket =D

2009-11-10 16:29:37
URL: http://deniselinder.blogg.se/
denise-Emilias mamma

Tack så mycket =D

2009-11-10 16:29:39
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0