Ett tag sedan..

Nu var det ett tag sedan jag skrev.
Har fixat min header lite :)
Vad tycker ni?

Vi har varit på dop i helgen, lille Milton döptes :) Ett jätte fint dop var det, tack för att vi fick komma, vi hade jätte trevligt. Och vi har även varit på kalas hos min söta kusin Sofia som fyllde år, grattis (<3)

Vi var ju och tog bilder hos en fotograf här i byn när Neo var 7 månader, så beställde släkten förstoring och även vi gjorde det, så dom har kommit och vi är jätte nöjda allihopa. Har även varit i Ullared - jag, lillebror, pojkvän, mormor & morfar. Neo fick vara hemma hos sin mormor och morfar, jag tycker inte man ska utsätta små barn för att vara i stora folksamlingar nu runt influensatiderna.. ush, det skrämmer mig.

Den 6/11 2009 - Alltså i fredags, fick Neo sin första tand :D Åh, vi blev jätte glada! Man ser hur det sticker upp lite vitt och känner man så är det en väldigt vass kant, hihi så sött! :D

Vi har även firat farsdag.
Pappa simon fick choklad-hjärtan och frukost på sängen.
Min pappa fick lite andra saker som min bror gav från oss.
- dom blev glada :)

Simon kom precis hem från jobbet och busar med vår bebis :) Han skulle tydligen visa mig något så jag måste kila nu, puss på er :D

Kommentarer
Sofia

Kul att du skriver igen :D Väldigt fin header och fina färger, lite julig och mysig sådär! :)

2009-11-09 19:32:42
Sara - Mamma till Joline ♥

Fin header:) Men jag tänkte bara på peka en sak, som du kanske visste eller om så vet du inte, men när man kommenterar så är det bakgrundsfärg typ vinröd, ska de inte vara det när man är inne på bloggens startsida också? Eller har jag fel? :p de kanske är meningen att de ska vara så här, men vad vet jag :)

2009-11-09 22:19:51
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0