1 November

Nu är det redan den 1 November och den firas med att äta middag hos min mormor & morfar ikväll.
Busungen ligger just nu och sover en stund, vi var uppe tidigt imorse med honom nämligen.

Folk komenterar alltid "Ni blir mer och mer lika varje gång jag ser er" typ på stan eller när vi är inne i någon affär, haha. Tydligen så är min son rena kopian av mej, iaf vad folket säger. Men jag själv tycker att han är totala kopian av min lillebror, sött :D

Min mormor har stickat en mössa och tröja till vår prins som ska föreställa ett blåbär :D, ska lägga upp bild när han har tröjan på sig också senare. här kommer en bild på mössan iaf och på en glad pojke <3


Lite fler bilder när man ändå är i farten:




puss på er <3

Kommentarer
Felicia

Han är ju en liten kopia av dig!

2009-11-01 10:14:12
Gun-Britt Strömberg

Tjusig mössa o pojke,på tal om likheter så är du en kopia av din mamma när du lägger ut bilder på dej så tycker jag att det är Annica i yngre år.

2009-11-01 12:15:47
Angelica

Ja oftast så gör hon det =) Gillar och sova på morgonen. Så fin han är Neo=)

2009-11-01 18:49:51
URL: http://geca.blogg.se/
Denise - Emilias mamma

tack så mkt :D fast hon gillar den inte så mycket längre.. hon sitter typ i den i 5min o tycker det är roligt, sen blir hon sur :P så var ju ganska onödigt för den tar ju plats, men allt för våran lilla prinsessa :)

2009-11-01 19:13:34
URL: http://deniselinder.blogg.se/
jenni

gud vad stor han börjar bli :)

riktigt söt är han , hoppar allting är bra med er <3

2009-11-02 20:24:33
Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

så söt! och jättefin i nya mössan :)

2009-11-03 00:45:38
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0