The Family


Jag visste inte vad äkta kärlek betydde förränns ni kom in i mitt liv <3


Helgen:
Älskling var ledig i fredags så i torsdags åkte vi hem till Jimmys pappa för att grilla korv med Erika & Jimmy och lille Mille såklart :) Sedan i fredags kommer jag inte ihåg xD Men i lördags så åkte vi hem till Jimmys mamma för att umgås med E, J & M igen :D Och idag när vi vaknade så stack vi ner till stan med dom för att fika och kom precis hem, ska ner till dom senare igen :) Och imorgon är S ledig igen, så han ska nog hem till Jimmy för att jag ska med Erika till förlossningen igen, så killarna får passa barnen :) hihi. Jaja. Men vi hörs. Pussspuss! / E och N <3

Kommentarer
Louise

Gud vilket fint kort :)

2009-05-03 18:44:34
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0