Sant så sant !

Emelie:
Att vara mamma handlar inte om en ålder utan det är en mognads sak ! där är en mamma i typ England som ska få sitt första barn och är 60, när de barnet är 10 är hans/hennes mamma 70 när Neo är 10 kommer du att vara 26 tänk så länge han förhoppningsvis kommer få ha sin mamma i livet jämfört med de barnet i England ! Lyckans barn säger jag ! :)

- Jag kunde inte sagt det bättre själv!
Kan folk inte förstå, att åldern har inte med att göra hur man är som mamma !
Ja diggar föräldrar, unga som gamla, för barn är det finaste man kan skapa, det finaste livet erbjuder <3




/ Erica och Neo, mamma älskar dig min prins <3

Kommentarer
Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Håller med om det som är skrivet :D



Sv: Tack <3 Du skulle ha sett en kommentar jimmy fick på sin bdb. (vi tog bort den, för den va så elak). Herregud , fattar inte vad det är för fel på vissa!

2009-05-17 16:42:47
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Det stod massa. tex att sonen va söt, men att jag inte va det och att moderkakan va så äcklig och att man inte lägger ut bilder på det. Och vi va så omogna och hon tyckte att 1 barn va okej men inte 2. Ja det stod en del, det finns fan sjuka människor.

2009-05-17 20:54:37
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
sara - mamma till Joline

Svar: Aha okej :) Joline sover från 8 på kvällen till 8 på morgonen :) hon vaknar inte alls på natten :)

2009-05-25 22:36:39
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0