Neos nya kompis

Välkommen Milton, Grattis Erika, Jimmy & Miliam <3
-


Just nu sitter S och busar med bebis, och tar lite fina fotton på honom  :)
Senare ska vi kanske med och kolla på fotboll, min bror ska spela.
Nu sitter lillprinsen och jollrar lite, så sötttt (: hehe
Var och hälsade på Erika och familjen på BB igår, det var trevligt, stannade där ett tag
Köpte lite saker till Milton och såklart till Mille som blivit storeeebror :D haha
Vi är så jävlar glada för att ni mår bra :)<3
Visste att man kunde bli glad för andras skull, men när Jimmy ringde och sa att han kommit, shit, så glad trodde jag inte man kunde bli för någon annans skull, men jo, det går :) Tårarna började rinna lite smått, herre gud tror jag att jag fick fram i luren först xD haha, skönt att det gick bra för er <3 Jaja, nu ska vi gå och göra något annat, ha de bra :) / E och Bebissss Neo <3 


Potatis mjöl i hela huvet, haha :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0