Fotboll



Godmorgon, eller förmiddag kanske man ska säga :)
Nu har jag precis gjort Neo klar för att vi ska åka och kolla när min bror spelar fotbollsmatch.
Simon har städat lite och fixat, så nu ska vi strax åka iväg.
Ikväll får vi nog gäster, mammas kompisar och EvePeve kommer ocksååå med :D
Jag längtar såå mycket tills dopet, när vår söta son ska döpas :) hihi, ska bli trevliiigt som bara den, hoppas jag iaf :)
Neo har precis ätit och ligger just nu och sover så gulligt i sin vagn, hehe :p
Han har börjat bli riiiktigt envis nu, t.ex igår så skulle vi på kalas och han var lite tjurig, så han väägrade totalt att sätta sig i bilbarnstolen, så han sträckte på allt vad han kunde för han skulle minsann inte sitta där, nej... så det tog ett tag innan vi fick han att vilja sitta där, haha men så är det att ha barn, lite busiga måste dom la vara :D haha, han e för söt. Så vi får se om han vill sätta sig dä nu när vi ska åka. Men måste fixa lite nu, forsätt ställa frågor som jag svarar på så fort jag får några stycken :) Pusshej / E och N <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0