Simon hjärta Erica - 261107

Vänskap går ofta över till kärlek

men kärlek aldrig i vänskap

jag trodde för en sekund att ja kunde lämna dig & gå, sa att vi skulle vara vänner men jag hade fel. vi kommer alltid att vara tillsammans & om vi inte kommer det, så kommer vi aldrig att sluta som vänner. för vi hör ihop, alltid på ett eller annat sätt. du är min kärlek, en stor lycka i mitt liv. jag har misslyckats med många saker i mitt liv, och den ända saken jag riktigt lyckats med, det är fan i mig att göra världens vackraste barn, med dig!
jag älskar dig, du är min min min !


Kommentarer
Anonym

Jättefin text :) ni är verkligen superfina tsm!

2009-06-13 12:33:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0