Privat blogg

Såhär är det, det finns en person som jag inte vet ifall den läser min blogg eller ej, men om den personen nu gör det så kan jag inte skriva ut någonting privat eller liknande här, för då blir det ett jädrans liv så jag tänker skaffa en till blogg, en privat blogg! där jag ska ha lösen så endast dom jag vill ska läsa, får komma in. Annars kommer jag uppdatera som vanligt på denna bloggen :D

Inga anonyma behöver fråga om min andra blogg - för ni får de inte ändå! :))

_____
Annars idag så har Åsa varit här en sväng, jätte trevligt, hon kommer även på onsdag och nanar här hos oss! :D då blir det käka pizza och hyra film :)) och sedan har vi varit hos Erika för hennes bror Jakob fyller ju 11år idag, massa grattis till honom! :D Det var såklart också jääätte treevligt :))! Imorgon är det midsommar och Erika&Jimmy med sina barn kommer hit,, ska bli så rooowliiigt :D Pussen! <3

Kommentarer
sara - mamma till Joline

Hej, jag skulle jätte gärna vilja ha den bloggen, om jag får?



Är allt bra med er? :)

Kramar

2009-06-18 22:17:30
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
jessica

Hej jag skulle vilja ha din blogg om jag får? har sett/träffat dig en gång när du va på ungamammor i laholm hoppas du kommer fler gånger :)



kram

2009-06-19 00:04:56
URL: http://jessicareka.blogg.se/
Madde

Får jag läsa din privata blogg? :) förstår dig ifall du inte vill, men om det är okej! lycka till med allt :) du är en superbra mamma, kram

2009-06-19 00:43:13
URL: http://madeleinekk.blogg.se/
Louise

Jag vill självklart läsa din andra blogg oxå! :$

2009-06-19 11:32:10
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Sus

Meen, jag har ju följt din blogg hur länge som helst. Får jag inte fortsätta med det nu? :( Vill verkligen fortsätta läsa!

2009-06-20 12:13:54
Michaela

Hej (:

hittade din blogg ngr dagar efter att neo föddes och har läst den sen dess. Såg dig i stan idag med Erika, Sophia och någon till. Måste bara säga att jag tycker du och Simon är otroligt starka och helt underbara föräldrar.

Käääämpa på för du klarar detta galant, hoppas det är bra med er alla :)

2009-06-23 17:59:05
Inna

Hej :)



Skulle jag kunna få lösen till din privata blogg?

Jag kommer inte ge den till nån annan, bara så att du vet, så du kan va lugn :):D:)

Hoppas ni mår bra :)

2009-07-10 21:11:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0