Måndag

Yepp, idag är det måndag & Erika, Jimmy, Miliam och Milton har varit hos oss på besök :)) det var trevligt.
Imorgon ska ja med Erika till stan och träffa 2 andra unga mammor :)!  Så Jimmy & Miliam åker med min mamma tillbaka hem till oss när hon lämnat mig hos Erika, för J & M ska umgås med min pojkvän imorgon medans vi är iväg.
När vi kommer hem drar alla till sjön & grillar/ fiskar m.m :)) ska bli mys!
Igår gick jag, S och bebis till min mormor och morfar och morbror,, fikade lite en stund, sedan hyrde vi film innan det med, sen hem också lagade vi mat åt hela familjen, det blev köttfärslimpa m. potatis och brun- sås :D mums*

- Min privata blogg ja, mycket snack om den nu, vilka som får & inte får mitt lösen. Ni kan ju alltid fråga, men det är ju inte säkert att jag ger er det & är ni anonyma eller inte har någon adress så behöver ni ej fråga :)) för då får ni den inte! annars såå, fritt fram! men eftersom jag kommer skriva om mitt PRIVAT- liv en del där, så vill man inte att alla läser!

Pussspussssss!
JAG ÄLSKAR MIN SON MEST, MIN FINA SON<33333

Kommentarer
Stephanie

Jag vill gärna ha lösenordet :)

2009-06-22 21:45:41
URL: http://steephii.blogg.se/
Elin/evert på bdb

Jag skulle gärna vilja ha lösen och sådär:)



2009-06-22 23:44:57
Frida B

Hej, Jag har följt din blogg ett bra tag och jag tycker det är jätte intresant att läsa om du hur bra du tar sig genom allt med en underbar son m.m pga att jag själv skulle bli en ung mamma men tyvärr gick det inte så långt eller hur man ska förklara de.. Du förstår nog! :(

Men förstår om du inte vill ge mig ditt lösen men de var värt ett försök hehe :)

Tycker iaf att du gör ett helt underbart jobb med din son! All cred till dig och din lilla familj!

//Frida



2009-06-22 23:47:17
zandra

jag har följt din blogg och den e jätte bra, skulle jätte gärna vilja ha ditt lösen till nya bloggen tack =)

2009-06-23 23:15:09
URL: http://alwaysbyme.blogg.se/
Rebecca

Hejsan!

undrar ifall jag kunde få ditt lösen o så till din nya blogg?

har följt dej ett tag nu o tycker du o din familj verka har de så underbart.

skulle gärna vilja fortsätta läsa o följa hur de går för er o se när er lilla söta neo blir större...

me nde är du som bestämmer..

men vore väligt trevligt

tack på förhand..

2009-06-23 23:45:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0