haha

någon som kallar sig för "emeliee" har skrivit såhär i min blogg
"hru gammal är simon, och får simons föräldrar träffa neo"

SVAR:
jag har aldrig skrivit i min blogg något om simons föräldrar, så varför undrar du det? jag förstår precis vem du är, kanske en som simon känner? yes, de kan man slå vad om, för ingen annan vet ngt om hans familj, så de är alltså en som simon vet om ve det är, och ja vet precis vem HAN är, men som sagt ja ger inte ut ngt om simons familj i min blogg, för de har inte jag ngn rätt till :)) ja vill inte skapa bråk på nätet, så ja lägger alltså bara ut saker om mej & min lilla familj :))


ha de bra / MAMMA E som älskar sin pojkvän & sin son mest ;)<3

Kommentarer
Anonym

jag känner varken simons familj,simon eller dig.

2009-06-29 12:19:46
carro

gud vilken söt blogg!

ha en super bra dag!

2009-06-29 12:39:33
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0