Torsdagskväll

Tjooowsan.
Torsdagskväll idag och vi ska ner dit mer Erika&Jimmy m. barn :)) Ska bli mysigt att gå och titta lite, hoppas bara att regnet håller sig väck under tiden. Sedan ska pappa och mamma ha lite folk hit, pappas syster och ena bror kommer hit och hälsar på oss, vilket händer ibland, det är trevligt som bara den! :) Min farfar fyller 70år idag, massa grattis till honom <3 Nu stter jag och smsar lite med Sara, mamma till Joline, jätte trevlig tjej och faktiskt en av personer som jag verkligen kan prata med om mycket, bla hemlisar, haha, det är nog bara hon & erika såklart, som vet mina hemlisar, vilket kan vara en del ;) hehe. Annars så, Neo ligger i vagnen bredvid mig och sover, gullungen vår <3 Ni får ha de så bra. pusspuss


MINA pojkar, mina älskade pojkar, det finaste jag har <3


Kommentarer
sara - mamma till Joline

Kul att läsa! :) Jag kan gott och väl säga att jag känner desamma med dig! :):)

2009-07-09 17:16:57
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0