TORR-EKSEM

Pernilla
Vill inte påstå att han kan ha skabb, men jag läste för nån dag sen i aftonbladet att en bebis på 4 månader tror jag de vart, han hade fått ekesem. Eller läkarna påstog det, det tog jätte lång tid för dem att komma på att de var skabb. Du kan ju själv läsa denna artiklen om du inte redan gjort det. http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5519932.ab Men jag påstår inte alls att han har det. Så tro absoulut inte det. Vill ju bara att han ska må bra, o få slippa det han nu så fort som möjligt. Ha de bra :)

SVAR :
Vi var hos läkaren igår och han sa att Neo har torr-eksem vilket menas att Neo har väldigt torr hud så vi fick en salva att smörja med därav kommer hans eksem, så NEJ vår son har verkligen INTE SKABB! Men tack för du skrev det trevligt, vilket vissa andra förmodligen inte skulle göra, men Neo har torr-eksem som redan är väck, eftersom jag smörjt honom :)) Så det är nästan väck nu! Ha de bra.

Kommentarer
Pernilla

Det vart skönt att höra att de inte vart värre :)

2009-07-17 19:35:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0