Stadsfesten

Snabb uppdatering - 22:43 är klockan nu, Erika & Jimmy missade bussen och fick ringa en släkting, fan, det var precis när vi var påväg ner till bussen så ser vi att den kommer och jag börjar springa för att se om den stanna så jag kunde säga till dom att vänta 2sek. men nepp, den var borta med vinden :/ men dom kom hem iaf :D hihi. dom fick låna Neos bilbarnstol till Mille & dom hade redan Miltons i bilen :) Så det löste sej! Sedan har vi deras vagn här, eftersom den inte går in i bilen, men iaf, så ses vi nog imrgon hoppas jag, så bytar vi grejer då, haha :D Träffade massa kul folk i staden, bl.a Emma v, Sofie, Åsa, Matilda + mina 2 kusiner (<3), säkert fler, men jag är trött nu så kommer inte riktigt ihååg :p haha. Påvägen hem från stan så mötte vi Evelina och hon följde med oss hem eftersom hennes mor var redan här med min mor :) hehe. Så vi grillade och åt gott, mumma :p Tack för en underbar kväll folk, spec. tack till Erika & Jimmy m. barn och Eve Peve för kvällen <3 Pusspusssss / MAMMA ERICA :D


jag älskar dej av hela mitt hjärta.
du är verkligen mitt allt, Neo.
21 Februari 2009 - en kall dag fullt med snö som låg och höll på att smällta bort på gatorna, så föddes du på Halmstad BB klockan 09.41 - JAG ÄLSKAR DIG MEST!!!!!!!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0