Sovmorgon

Idag vaknade jag runt halv 8-tiden och kände på mej att Neo snart skulle ha mat, så jag gick ner på toa och sedan fixa jag lite mat till honom och mycket riktigt, när jag kom upp låg Simon med en hungrig kille i famen :) Så jag tog honom och gav han mat och sedan somnade vi alla om igen. Vaknade vid 11-tiden då Simon gett mig sovmorgon, vilket aldrig hänt tidigare sedan vi fick Neo, det är alltid jag som går upp, men det är för att jag Vill gå upp med Neo :)) Kanske därför han är extreemt mammig nu för tiden? hehe, det är mysmys :D Folk kan ha honom lite och så, sedan början han skrika och då är det BARA mamma som gäller, haha, han har kanske kommit in i en sån mamma-period? älskar vår bebis <3 Tack Simon iaf, för sovmorgonen, det behövde min kropp vill jag lova :) hehe! Tur man har en så snäll pojkvän & Neo en så snäll pappa :) Simon hade fixat mat, klätt på han, smörjt in han osv, allt de mamma brukar göra på morgonen gjorde pappa idag, mysig far&son morgon :D kan behövas det med :)) hihi. Nu ska vi snart iväg till ett par kompisar med familjen, dom gillar ju att busa med Neo så vi ska också hänga med :D sen ville min mormor och morfar att vi skulle komma upp för 2 dargar sedan, så då var vi där :)) alla älskar Neo i släkten :) hehe! ha de göttt!

Kommentarer
Sara T

Hållå!

Låter som ni har mysiga morgonvaner du och DIN son!

Bor din pojkväns familj långt bort eftersom du, ni aldrig skriver eller verkar träffa dem? Hur har du och din pojkvän träffats? Hoppas ni får det trevligt på campingen.

Hälsningar ST

2009-07-18 15:16:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0