Sara designar

Yes,det är sara som har designat min header, jag ville ha en enkel design & sara gör den så himla bra, hon får gärna göra det någon mer gång när man känner för att ändra, för denna blev kanon bra! hon är massa duktig :D tack så mycket!

Ni är så fruktansvärt dåliga på att komentera så det är inte roligt att blogga längre :( Det är ju många som läser, men ni är snåååla med komentarer vilket gör att jag inte tycker det är roligt, men jag skriver dock för min&neos skull så jag bloggar iaf, för att han ska kunna läsa detta när han blir äldre, hih :)) Men gör det lite roligare, släng in en komentar om allt eller inget eller fråga ngt när ni ändå är här och läser. pusspuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0