s o r r y

Förlåt, jag skulle ju lagt in bilder igår, men vi åkte hem till min mormor och morfar igår för att säga hej till min morbror och hans flickvän för att dom åker hem till Tjeckien idag! Och vi blev kvar där tills runt 23 -tiden. Så det blev sängen på dirren när vi kom hem, så bilderna komm in idag istället :)

Iaf, så idag ska mamma och pappa iväg med några kompisar så mammas kompis dotter Evelina kommer hit ikväll, hon vill nog inte sitta hemma själv så jag tror och hoppas på att hon kommer, kankse går en runda till sjön och så :) Vi får se vad vi lagar för goood mat, hihi. Tänkte även kolla om Erika & Jimmy + barnen ville komma hit ikväll/eftermiddag. Får messa henne om en stund :D Det känns så tomt när vi inte träffas så mycket nu för tiden :( MEN, nästa helg blir det camping med dom, och det ser jag fram emot så myckeeeeet, campa med sina bästa vänner, hoppas det blir fint väder och hoppas allt blir bra :D grilla om kvällarna, käka glass och spela boll med Mille :) Lägga dom små på filten och buuuusa, åh :)) så mysigt! Bättre vän än min vän, det finns inte, det är något jag vill lova er! :)

Mamma älskar dig Mest Neo <333333

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0