Maneter


(dålig bild från google.se, sorry)

Havet idag - yes!
Ikväll var vi vid havet, precis när vi var påväg i - jag lillebror pojkvän och pappa, så ser jag en manet i kanten och tvärstannar = jag hatar maneter! och säger att jag inte tänker gå i ifall jag bränner mig och dom skakar på huvudet och går i och badar, sedan kommer dom upp och lillebror och älskling har brännt sig! :O ajajaj... dom jävlar maneterna är äckliga! nu blir det att bada i sjön om vi ska bada mer i sommar, punkt slut med den saken!

- imorgon.
japp, då kommer Erika och barnen hit, det ser vi fram emot, har inte träffat dom på 5 dagar imorgon och det är likamed KATASTROF :( skit tråkigt! så imorgon kommer dom hit, yeeeeah :D ha de göttgött nu ska ja pussa på min fina son. ahoooj.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0