Lördag

Hej allihopa & tack till alla fina komentarer :D
Idag är det stadsfest och det blir det med Erika & Jimmy med sina barn, Miliam & Milton :D hihi.
Nu är vi snart påväg till mormor & morfar, morbror har ju kommit hem med sin nya flickvän, fast vi träffade dom igår, vi var ju hos farmor & farfar på 70års kalas så jag skulle dit och hämta en sak så träffades vi då :) Så vi ska käka frukost där tror jag, mums* hihi. Aja, senare idag ska jag försöka hinna med att lägga in lite bilder från kalaset igår, men det blir lite svårt med tiden, jag tror inte jag hinner idag, men kanske, vi får se, annars slänger jag in dom imorgon :D
Ni får ha en bra dag alla. Pusspuss <3


Jag älskar dej min son - 090221 <3

Kommentarer
Tanja

Omg! va söta ni är! Förstår att ni är lyckliga som har fått en sådan fin son

2009-07-12 18:13:55
URL: http://tanjalarsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0