Kommentar

Fick en kommentar som det stog såhär:

Nina
Hej! Läste att du bara litar på din mamma. Litar du inte på din pappa o pojkvän?? Låter superkonstigt att skaffa barn med någon man inte litar på eller?

Svar:
Självklart så litar jag på min pappa och min pojkvän också! Jag har väl aldrig skrivit - jag litar bara på min mamma, inte på pojkvän eller pappa? nej, just det. Det är väl helt självklart att jag litar på min pojkvän eftersom att vi har ett barn ihop, han tar hand om honom hur bra som helst, och det är jag aldrig orolig över för han är världens bästa pappa till Neo! Och jag och simon har våra upp och ner gångar precis som alla andra, men vi håller ihop och jag litar på han, jag vet att han älskar mig. Så vad är det frågan om? Jag litar på min mamma något enormt! det var bara det som var saken från min sida, och självklart på min pappa och min pojkvän med! Men mamma är ändå mamma, det kommer man aldrig ifrån, så är det bara! Simon & Pappa vet att jag litar på dom med, utan problem. Så lägg dig inte i den saken är du snäll, det är bara så omoget :) Hoppas du inte tog det som att jag försöker vara otrevlig nu för så är det inte, men när folk anklagar mig för att inte lita på min familj då blir jag riktigt arg! eftersom dom går allra först i mitt liv!

Kommentarer
Lollolindberg snart mamma till Theodor..

Gud vilken fin blogg och jättesöt son du har :) ..

2009-07-16 14:11:53
URL: http://lollogoddess.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0