Komentar

Komentar från " Sara T "
Hållå! Låter som ni har mysiga morgonvaner du och DIN son! Bor din pojkväns familj långt bort eftersom du, ni aldrig skriver eller verkar träffa dem? Hur har du och din pojkvän träffats? Hoppas ni får det trevligt på campingen. Hälsningar ST

Svar:
Ja, vi har massa med mys jag och min lilla familj :) Simon gick i sommarskola innan därför så gick jag upp på morgonen med Neo, nu går vi självklart upp alla 3 tillsammans när Simon har lov. Jag och min pojkvän träffades i skolan genom en kompis till oss båda som heter Sofie och som vi umgås med än idag :) Jag skriver inte ut något om simons föräldrar, det får han själv göra då, det har jag ingen rätt att göra & simon vet tydligen vem du är ING-MARIE :) kallar sig för "Sara T"...  haha! Tacktack, ja vi hoppas vi får det bra på campingen! :) tjaotjao.


Nu ska vi upp och mysa, lillen sover och jag och min älskade pojkvän ska upp och kolla film tillsammans :))!

Kommentarer
sara - Jolines mamma

sv:Ja det får hon :)

2009-07-19 15:07:45
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Nadja

Vilken sötnos! :D

2009-07-19 17:09:10
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Erika

Fina bilder

2009-07-20 13:04:06
Sara T

?????

2009-07-20 18:34:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0