70års kalas

Idag ska vi som sagt på 70års kalas för min farfar fyllde år igår, det ska bli riktigt trevligt, träffa många av dom släktningarna som jag bara sett när jag var mindre som jag inte änns kommer ihåg, men sedan har vi ju kusinerna med dom ser man ju lite då och då vilket jag är så glad över :D

Annars så kommer morbror hem idag, han bor annars i tjeckien, så honom saknar vi och det ska bli jätte kul att få träffa han igen, han ville ju komma hem till Neos dop men tyvärr så var inte flyget riktigt som vi ville så de gick inte :/ så idag kommer han, och han ska få se massa foton på Neos dop med som jag tror han vill se :) hihi. ska kila pusspuss på er. ( bilder kommer sen, men ha tyvärr inte tid nu, min son "ropar" på mig, haha )

_

Nu sover lillprinsen & pappa simon har precis varit hemma på sin rast men stack lika fort igen, dom har bara 20min. Nu kom morfar hit en runda och säger hej och tar en kopp kaffe, det är alltid trevligt :)) Imorgon är det stadsfest och Erika, Jimmy med barn kommer hit, det ser vi fram emot :D Håller en tumme för att solen ska titta fram och regnet ska hålla sig borta, iaf just imorgon så vi kan sitta ute, det är mys! Det blev inte att Åsa kom idag, tyvärr, vi har lite mycket att göra här hemma idag innan vi ska iväg osv. men en annan dag kommer säkert Åsa hit :) Sedan har min lilla vän Evelina skaffat blogg, läs den gärna! Evelina är min mammas bästa kompis Paolines dotter, hängde ni med? hehe :) Iaf, så har vi känt henne i hela livet, eller dom! jaja, nu ska jag kila, håller på att ladda hem lite foton på min bebis & familj så jag kan ge några till morbror så han får med sig hem och kika på dom när han saknar oss :D hihi. sedan tar jag ngra kopior, för jag vill med ha några och mormor likasåååå ;) pussen. ( blir bilder sedan, ha inte glömt! Blir några i taget, laddar upp när jag har tid, efter hand.. )



- Sitta i babysittern


- mamma & bebis <3


- pappa med glad bebis :D


- en blåsig utflykt till stranden idag, det är pappa simon som är fotograf här

Kommentarer
Madde

Fin du är!

2009-07-10 16:42:55
URL: http://madeleinekk.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0