Handlat till campingen

Såååå, godkväll på er alla :)
Nu har vi varit på Maxi och handlat allt som behövdes till campingen, eller ah, nästan allt... mjölk och grädde köper vi påvägen när vi ska åka. Campingen är bokad och det känns som det mesta fallit på plats och att vi inte har glömt något.

Handlar lista:
Tvättservetter
Mat - NAN 4-6 mån.
Blöjor
Burk-puréer
Banan-gröt
Capuccino
Kaffe
Pålägg
Bröd
Läsk


( resten handlas imorgon ).
och lite annat, bl.a så köpte vi kläder till Neo med dom hade lite rea också, hehe :) Slänger in några bilder på dom imorgon för dom ska tvättas först, eftersom Neo är känslig i huden nu med som jag skrivit i tidigare inlägg.

- Hmm, den dära "Sara T" som hon kallar sig är lite knepig, hon skriver från två olika mejl adresser och Simon har redan gissat vem hon är under namnet Ing-Marie men vem vet? OM det är så som han tror, så är det fruktansvärt löjligt av en vuxen att bete sig på detta viset. Men jag bryr mig inte, det är jag som beter mig vuxet och inte hon i denna situationen enligt mig :)

Aja, idag har det varit en regnig dag, tråkigt... nog för att det varit lite för varma dagar men man skulle inte klagat för mycket, för nu står man här med regn och gråa moln, hoppas det blir fint väder till helgen. Eller vad tycker ni? Lite sol vill vi la ha, så man kan vara ute och hitta på lite kul med barnen :) Ni får ha de så bra. Godnatt, nu blir det mys med pojkvännen för bebis somnade precis så sööttt så sööttt :) natt natt.

Kommentarer
sara - mamma till Joline

Varför ger du Neo just NAN ? :p det är ju dyrare än semper? :P

2009-07-20 22:46:34
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0