fint väder :)

det är jätte fina väder ute nu, erika & jimmy m. barnen kom hit och vi gick en runda, allt gick bra på BVC som tur var :) Just nu ligger S och myser med Neo :D hihi.

Fick komentar av en anonym ifall det inte är jobbigt att bli sur över små-saker tex som hon som skrev innan

Svar:
Jag tycker själv inte att jag svarade något otrevligt på den frågan, man måste ändå ha rätt att tycka en annan sak än vad andra tycker! Jag blev verkligen inte sur på den tjejen som skrev den frågan, jag gav bara ett rakt svar på hur jag ser på saken. Och tycker inte att folk ska lägga sig i vad gäller vilka jag litar på, för det är vad jag gör och inte någon annan ska bry sig så jag tar inte illa upp av sådana komentare& jag blev inte sur för jag bryr mig inte faktiskt! :D så nej, påstå inte att jag blir sur för skitsaker, vem har sagt att jag är sur? hehe, för så är det inte :)) då känner du inte mig! det ända jag reagerar på är när folk lägger sig i hur jag gör saker och lägger sig i hur mitt liv ska vara eller som tex den tjejen gjorde - vem jag litar på! det är väl ändå upp till mig vem jag litar på liksom. jaja, slut pratat och nej jag tänker inte sätta lås, för jag är verkligen inte sur på någon :)) så lägg ner med det skitsnacket. pusspuss :) / STOLT MAMMA ERICA :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0