Fått en fråga

Carro:
Jag har en del frågor.
Hur mycket per dag sover Neo?
När brukar han nattas på kvällen och vakna morgonen därpå?
Vad gör du och din pojkvän när Neo sover middag/kvällen?

Svar:
1. Neo brukar somna en gång på förmiddagen & en gång på eftermiddagen oftast, runt en halv timme - timme per gång.
2. Han brukar äta runt 8-9 tiden varje kväll och somnar oftast därefter mätt och belåten. Sedan brukar han vakna allt mellan 6-9 på morgonen och vilja ha mat :)
3. Vi brukar kolla film, mysa, sitta lite vid datan, ibland tvätta och fixa för morgondagen om vi ska hitta på ngt, koka flaskor, ja, en massa, men har vi tid över för varandra så brukar det bli att vi tar och går en runda med en sovande Neo i vagnen eller så myser vi framför tv:n tillsammans i sängen :)

Något mer ni vill ha svar på? Bara att fråga, jag lägger in dessa inlägg med frågor under kategorin "frågor & svar" som finns i menyn.

Nu har jag en fråga till er läsare/bloggare. Jag skrev ju kategorin "frågor och svar" hur gör jag för att ni ska kunna trycka på det jag skrev här och komma direkt till den kategorin? om ni förstår hur jag menar? tacksam för svar :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0