det é varma vindar

tjosan folket.
det har varit riktigt hett ute dom senaste dagarna, vår bebis ligger och sover i blöja och själv blir det korta shorts på så inte värmen tar kål på en. det har blivit bad i sjön igår, med erika och min älskade pojkvän, min mamma satt då på en filt med vår bebis och roade honom, han tycker om sin mormor massa :) idag vet jag inte riktigt vad som händer, om vi orkar så ska vi till erika och hennes familj, men jag mår inte riktigt bra idag så vi får se senare, hoppas självklart att vi åker dit och att jag mår bättre :D imorse lät jag S få sovmorgon så jag gick upp vid 9-tiden med Neo och gav han mat, först lite morotspuré där jag heller lite tillägg i nu i början för det ska vara lättare för han att äta det, så det inte blir så tjockt för honom att svälja det, efter det åt han lite tillägg och sedan badade mamma sin son :) han blev massa fin, han svettas så mycket nu när det är varmt så han tyckte det var riktigt gott med ett bad såhär på morgonkvisten :) stavar man qvist eller kvist? jag gick inte skolan så mycket som folk kanske förstår? haha :) men men, det får vi ta igen senare. ni får ha de så bra folket. pusspuss / Mamma Erica!

Älskar min son Mest i världen <3 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0