Bebis har prickar

Min lille Neo har prickar på kroppen, antingen är det värmen eller tänderna som spökar, hmm... lite förkylning med kanske!?
Han har väldigt ont av tänderna nu, det är en liten som börjar sticka upp lite granna, sötttt! :)
Vi ska ner till BVC vid 4-tiden och kolla det! Simon gav han mat för en stund sedan och nu sover han i sin vagn.
Annars idag ska vi nog ut till stranden och ta ett dopp (om det inte är för kallt i vattnet, haha) :p
Skickar lite sms med Sara och Erika, trevligt :))
Jag och Simon försöker få med våra kära vänner E & J på stug-camping
Vi får se om vi lyckas lura med oss dom, skulle vara massa trevligt, annars tar vi kanske det nästa sommar :))
Men vi hoppas dom vill följa med oss :D

- Du är inte en sådan människa som jag har lust att lägga energi på, du har inga barn och förstår då inte hur en nybliven mamma har för känslor, du kommer förstå den dagen du blir förälder men fram tills dess - HÅLL KÄFTEN lilla du! :) Vi behöver inte bråka och kan prata som människor, om du tycker det är bättre men inte ett skitsnack, för jag orkar inteeeeee!

Nu ska jag läsa lite bloggar. Pussinuss / Mamma Erica


- En trött mamma, haha med en glaaaad bebbe :D


En pigg mamma

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0