Älskling!


Mamma & Pappa - (haha, jag var INTE beredd på denna bilden men shit the same)
jag älskar dig Simon, tack för att du alltid bryr dej, alltid ställer upp, finns här alltid!
min älskade pojkvän :) han som jag väcker mitt i natten när en mardröm skrämt mig, han kramar om mig och säger att det bara var en dröm, han som säger att han älskar mig och jag vet att han menar det, han som gav mig världens vackraste son! VÅR fina Neo, VÅR fina son. Tack Simon, för att du valt just mig :) Ni är bäst, min älskade familj<3333333333333333

Kommentarer
Jenny

Jo det klart. Det är bara att man är så nyfiken. =)

2009-07-12 10:45:16
URL: http://jennysbebisar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0