Vem?

Fick en komentar av en tjej som kallar sig för Emma, som gått i min pojkväns förra klass skrev hon. Och som nu går på samma skola som honom, jag har ingen aning om vem du är, men frågade S nu när han kom in och tydligen borde jag inte ge mitt lösen till dig enligt honom? Så tyvärr. Min pojkvän har nästan alltid rätt när det gäller vilka folk som är rätt för mig så jag väljer hans väg i detta. Och för det andra, så skrev jag också att jag inte ville att ngn från hans skola skulle läsa ju?! För det tredje, varför ska du läsa min blogg när du&jag inte känner varandra? För det fjärde så Vet jag att det är pga min graviditet som du vill ha mitt lösen och läsa min blogg och för det 5e så är jag inte säker på om du håller lösenordet för dig själv eller ger det till någon på den skolan? Hur ska jag veta det liksom? :/ Aja. Ha de götttans.

-

Sedan är det en annan tjej som skriver till mig hela tiden, jag tänker dock inte svara, för nu blir det för mycket, kan du inte sluta skriva? Om jag inte svarar förstår du inte då att jag inte vill ha dig som läsare på bloggen? Och anledningen till varför är för att du tog kontakt med mig BARA sedan jag blev gravid, varför inte innan? Tror du jag är dum på riktigt eller? Åh, falska människor! GAAH :O

Graviditets vecka: 36

Kommentarer
PinkWinter | Bebis i April

Hejsan :)

Jo men visst kan jag hjälpa till :)

2009-01-18 20:37:58
URL: http://pinkwinter.blogg.se/
Emelie

hej ! du sa ju att om man ville ha ditt lösen skulle man skicka vän förfrågning till dig via bilddagboken du nekade , så jag antar att du ville och de accepterar jag till fullo, tycker bara att det är jätte synd eftersom att din blogg är väldigt intressant och jag har följt den sen du startade den, blir lite rädd när du blir så arg på att folk läser din blogg jag förstår ju självklart att det finns en massa människor som de som bara bryr sig om dig nu när du är gravid och såna som skriver elaka kommentarer, men jag läser din blogg för att jag tycker att ditt liv är intressant och för att du har en sådan passion för din graviditet och de lilla barnet du bär, jag tror dessutom att du kommer bli en helt underbar mamma.

2009-01-18 21:09:32
emma

om det sista är om mig så vill jag bara säja att jag kan sluta komentera och läsa och allt va du vill. men det är du som missförstått det hela "/. vill itne dig ngt illa alls.

2009-01-19 14:28:37
URL: http://emmasvahn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0