Vecka 35

Idag går jag in i vecka 35, alltså bara 42 dagar kvar tills BF, längtar som en tok fortfarande. Tänkte slänga in med lite magbilder som jag tog för en stund sedan, kunde inte somna och familjen kom hem, för ett tag sedan, nu är kl: 01,11


Lägg märke till mina vackra bristningar, och jag menar det, vackra :)
Bristningar betyder för mig både att bebisen växer och att jag blir större.
Tycker om mig själv mycket mer i speglen nu när jag väger 15kg mer än innan
Eftersom jag varit så smal så att jag mått dåligt av det innan, med detta är härligt :D
Älskar mina bristningar, mest för att då vet jag att min älskade bebis växer där inne <3

/ Erica & Bebis. Mamma älskar dig något så otroligt mycket att det går knappt att beskriva, kom ut till oss snart baby. Vi längtar ju så mycket efter dig, åh. Kom Kom Kom så mamma får hålla dig i famnen bebis <3

Graviditets vecka: 35

Kommentarer
Erika - mamma till miliam (snart 2 barnsmamma)

svar: det är hans brors förra flickvän :P

2009-01-10 11:58:58
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
saaaandra

va ska du göra ikväll ?



skriv till min blogg (:

2009-01-10 17:00:25
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0