Vänlås

Imorgon sätter jag vänlås på min blogg, endast för mina riktiga vänner genom graviditeten & unga mammor/blivande mammor, får lov att ha lösenet, och jag hoppas ni håller det för er själva, för jag behöver verkligen inte några falska folk just nu. Och detta är inte menat till dom sjyssta folken som läser min blogg, utan jag har tänkt efter... och jag vill ha mitt privatliv ifred och veta exakt vilka som läser min blogg. Hej svejs :)


37 dagar kvar tills vår bebis är beräknad att komma <3

Graviditets vecka: 35

Kommentarer
Sofia

Jag förstår ditt beslut! Vill bara önska dig och din pojkvän lycka till med allt, och att ni får en frisk bebis! :)

2009-01-15 20:17:57
URL: http://sofiabelajouzas.blogg.se/
jennie (ungmamma18)

Ja det är konstigt hur folk kan bete sej ibland. Kan jag få lösenordet? ^^

2009-01-15 20:31:50
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Louise

Heej!

Jag har läst din blogg ett tag nu och tycker de e jättetråkigt att du ska sätta lås på den. Men förstår om vissa kommentarer är jobbiga. Det är inte så att man kan få lösenordet så man kan fortsätta läsa din superbra blogg? (A)

Kram Louise

2009-01-15 20:46:53
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Angelica

Hej ! Läst din blogg ett tag och skulle jätte gärna fortsätta göra det.Om jag kunde få ditt lösenord? Gillar verkligen din blogg=) en toppen blogg. Kul och läsa andra mamma bloggar . Ska nämligen också ha i februari. Lycka till=) Kram Angelica

2009-01-15 20:58:17
URL: http://geca.blogg.se/
frida

Hej... har läst din blogg ett tag nu. vi har ju även träffats genom erika. så undra om man kan få lösenordet både hit och bdb?

2009-01-15 21:16:52
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Anonym

Så jag ryker eftersom jag rök på bdb =/?

tråkigt.. Men önskar dig all lycka till i framtiden med ditt lilla barn, hoppas verkligen att ja kan få följa det. Men det är helt upp till dig:) många kramar!

2009-01-15 21:33:39
Amanda

/ Amanda johansson ;)

2009-01-15 21:48:37
URL: http://mawnda.blogg.se/
E

jag förstår ditt beslut ! jag är 91 och jätte sugen på att skaffa ett barn tillsammas med min pojkvän och jag tänkte på det häromdagen att jag nog inte orkat med att lägga ut bilder på mi mage och skriva en massa privata saker eftersom att man bara får en massa skit för det av avensjuka och omogna människor. men samtidigt tycker jag att det är lite tråkigt för det hade varit roligt att följa resten av din graviditet nu när man varit med så länge ! men som sagt förstår jag och accsepterar ditt beslut till fullo! jag önskar dig och din lilla familj all lycka i världen !

2009-01-15 22:26:51
Anonym

Hej! Följder och läser din blogg och skulle jättegärna vilja ha lösenordet både till bloggen och din bilddagbok!? Jag fick en son den 15 september :) Har tyvärr ingen blogg men på bdb heter jag HampussMamma :) kika gärna in där! Om jag får ta del av lösenorden så kan du ju antinge maila de eller skicka ett PM på bdb!

2009-01-15 22:42:16
emelie, Melvins mamma.

Gratz till bebis :)

2009-01-15 22:54:21
URL: http://onlyems.blogg.se/
sara

Tråkigt att man måste ha lösenord "/ Men kan jag få det?

2009-01-15 23:12:08
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Anonym

Hej , Jag älskar din blogg..

Nu blev jag ledsen i ögat att du ska lösenskydda din blogg..

Vill verkligen läsa.

vore kul om man fick det.. asså ge lösen .. :)

skulle verkligen vara glad.

så själv har jag en Liten son på 7 månader :)

2009-01-16 12:58:57
Mel

Hej , Jag älskar din blogg..

Nu blev jag ledsen i ögat att du ska lösenskydda din blogg..

Vill verkligen läsa.

vore kul om man fick det.. asså ge lösen .. :)

skulle verkligen vara glad.

så själv har jag en Liten son på 7 månader :)

2009-01-16 12:59:51
URL: http://mell0w.blogg.se/
Madde

Jag har läst din blogg jätte länge nu, känns as tråkigt att du ska sätta vän lösen. :( Beundrar dig och att du är en stark människa och klarar av att vara gravid och en bra blivande mamma, förstår om det känns jobbigt för dig mde folk som är elaka, tycker det är dumt eftersom du skriver ju mest för din egen skull men för att andra också kan läsa det. Verkligen jätte tråkigt med lösen, om det är så att du kanske vill ge ut det iallfall så kan du ju Mejla mig det, och om du vill veta lite vem jag är så har jag Bdb också. All lycka till er!

2009-01-16 14:18:01
emma

jag förstår dig, men tycker det är jätte synd:(. tycker om att läsa dig blogg:(. och tycker det är jätte intressand med tanke på hur gärna jag vill ha bebis själv, osm du vet. gissar att jag nog ryker här me"/. men iaf, så ska du veta att din blogg är den ända jag verkligen föjler. aja. är jätte tacksam om jag f¨r stanna, men detär helt upp till dig:). ha det bäst erica:) / kram. Emma

2009-01-16 14:30:23
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
Madde

Jag har läst din blogg jättelänge nu och det känns dö trist att du ska sätta vänlösen.. :( Om du ändrar dig eller vill låta mig läsa, så kan du väl skicka lösenordet i mejl? Är jättenyfiken på allting.. All lycka till er!

2009-01-16 14:34:20
Linda

grattis till både dig och simon, hela familjen hälsar. Jag läser din blogg så ofta jag kan, och jag skulle gärna fortsätta göra det....:D

2009-01-16 20:37:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0