Tröttttt

Mamma och Pappa längtar något enormt efter dig, Bebis <3



Godkväll/Natt folket.
Erika, Jimmy och Miliam har varit här ikvällen, vi käkade tacos och sedan till efterätt så blev det philadelphiatårta (cheesekake) som många andra kallar det, not me! Hehe men shit the same. Sedan gjorde jag lite chokladpudding med grädde, har fått något dille på det nu, så himla gott. Samma med yoghurt, kan äta massor av det alltså (: hehe. Ringde till mamma innan med, hon och pappa har kommit fram och käkat osv. Hoppas dom har det bra, saknar dom, tomt utan dom denna veckan ju:/ jaja. Mormor och Morfar kommer sova här eftersom jag är så himla nervös inför förlossningen, vem ska köra nu när mina föräldrar inte är hemma om det skulle sätta igång och så? Så det blir att dom får vara här, känner mig tryggare då. Sedan får alla andra tycka vad dom vill, jag bryr mig inte om den saken. Jag vill vara säker på att skulle det sätta igång eller hända något, så vill jag att någon ska kunna köra mig, så är det med den saken helt enkelt! Har laddat hem en film igår, har inte hunnit se den ännu och orkar inte göra det nu ikväll heller så jag tänkte gå och hämta mitt korsord som ligger där uppe och gå och sätta mig och klura på det lite istället :) Ögonen är trötta, kroppen med, så efter korsord vet jag inte om det blir att jag går och lägger mig i sängen och försöker sova? Hm, det märker jag då. Jaja, ni får ha de bra folket!

Graviditets vecka: 36

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0