Tråk lista

SKULLE DU HELLRE...

1. Pierca näsan eller tungan? Näsan, ush för i tungan (enligt mig då)
2. Vara seriös eller rolig? Beror på humör och stämning
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Röd faktskt
4. Brinna upp eller drunkna? - Inget av det
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar såklart !

SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? Ja min Simon & vår bebis såklart :D
2. Sol eller måne? - Solig dag - fin sommarkväll när månen lyser
3. Vinter eller höst? - Vinter
4. Vänster eller höger? - Högerhänt ?
5. Soligt eller regn? - Båda men nu vill vi väl ha lite sol efter allt snö -slask
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad

OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? 23:28
2. Fullständigt namn? Erica -sedan vill jag inte skriva ut resten i bloggen
3. Vart vill du bo? Den stad som jag bor i nu
4. Hur många barn vill du ha? Typ 4st, vill bli en stor lycklig familj <3
5. Vill du gifta dig? Ja, det vill jag mer än mycket !
6. Rullar du spagettin eller skär? Olika, men skär den nog mest :p
7. Har du ätit sushi? Nej och vill inte göra det heller, ser inte gott ut
8. Favoritglass? Hm, ingen aning, inte så glad i glass så...
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? Orka kolla
10. Humör? - Glad & Lite trötter

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon? Ja
2. Sjungit? Hehe, ah för mig själv och bebisen i magen :D
3. Blivit kramad? Yes box
4. Känt dig fånig? Nej
5. Saknat någon? Ja, familjen som är påväg hem från semestern nu :)
6. Dansat galet? Haha, nej
7. Klippt håret? Nej
8. Gråtit? Ja, känslig nu med alla graviditetshormoner
9. Ljugit? Nej
10. Blivit kysst? Ja by my S <3

GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej inte jagad nej
2. Har du hund? Nej
3. Tycker du att du är attraktiv? Nej, men man duger som man är tycker jag (:
4. Sover du helst själv eller med någon? Med älskling & bebben som ännu är i magen :D hihi
5. Tror du på spöken? Njae, men på andar tror jag

Graviditets vecka: 34

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0