S sova här <3


Gjorde någon banan-grädd-vaniljsås-chokladpuddings -tårta till min kära mor idag på hennes födelesedag, haha en himla blandning (xD) men god var den! Dock inte den på bilden, så duktig är jag inte, hehe :p Sedan fick hon ju en resa av oss/mest av pappa då, till Italien på lördag :) Pappa tyckte att S kunde sova här för att vi ska kolla film och fira mamma, så nu kollar min familj på film, men jag kan inte sitta stilla så ränner mellan datan och tv:n och köket :p pga min rygg, den gör ont om jag sitter stilla länge:/ men men :) hihi. Jag har ont i mitt huvud och kände mig febrig, varm så jag är röd i ansiktet :s men tror det beror på sömn -brist! Eftersom jag sover ngt fruktansvärt dåligt nu för tiden, mina ben gör jätte ont när jag ligger ner, halsbränna och ah... Gravid är man ju iaf :) haha. Men jag står ut, vill ju ha min bebis snartttt :D vill ha den nuuuu!! Men lär få vänta ett bra tag på den <3 hihi. Men men, nu ska jag gå och umgås med min kära familjaa <3! Ha de göttans allesammans :) MAMMA OCH PAPPA ÄLSKAR DIG BEBIS <333

- The secret life of the american teenager ikväll :p

Graviditets vecka: 35

Kommentarer
Jojs

fyfan vad suger jag blev på tårta nu ;| haha :P

2009-01-12 20:44:31
URL: http://diaryofanobody.blogg.se/
Erika

tack för att jag fick länka! Duktig du är på att baka tårta :) själv är jag dålig på allt som bak har med att göra haha :)kram*

2009-01-12 22:52:25
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0