Ojdå !

Trodde inte det var så intressant att läsa min blogg. Och nu när folk skrev så blev jag lite rörd här, funderade på att inte skaffa vänlås... men Jo så blir det, men jag ska skicka lösen till alla dom som bett om det och som jag vill ska läsa. Så det blir inte alla, tyvärr:/ Inte till dom som går i skola nära där jag bor, det blir till unga föräldrar och folk långt härifrån, och då vill jag bara säga till dom som bor/går i skolan nära mig, att det handlar inte om "er" utan om att jag inte vill att andra ska se när ni går in på bloggen och få läsa om mitt liv, så det är inget illa menat mot er utan jag är rädd att ngn säger lösenet till ngn sedan skvallras det vidare, så hoppas verkligen att ni förstår mig. Känner mig lite taskig, men ändå inte, för det är min blogg och jag känner mig så mycket säkrare med lösen. Men ni får ha det bra allesammans. Om ni vill be om lösen sedan får ni försöka bli vän med mig på bdb - Eriica92 har även vänlås där, men jag kanske accepterar er, så give it a try, om jag redan satt lösen här, vilket jag antagligen gör om en stund. Pusshejs.


Mamma och Pappa älskar dig där inne, mest i världen pluttiis :D
36 dagar kvar till BF <3333
Och mina bristningar kliar som in i bomben, haha :) och det ömmar massa på magen, är det vanligt? beror nog på bristningarna, bara det att det ömmar även där jag inte har bristningar... Hm, bebis ligger väl och trycker lite :) gosiga bebis <333

Graviditets vecka: 35

Kommentarer
emma

insåg nu att jag inte kommer få lösen till bloggen:( och inte kommer stanna på din bdb eftersom du har tagit bort mig. men det är okej. själv tycker jag självklart att det är synd. men jag förstår:). ta hand om dig erica:). hoppas allting går bra under förlossningen och allting där efter:) <3

2009-01-16 14:33:50
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
emma

försökte skriva GB och PM till dig, men det gick inte så skriver det här..



vet att jag skrev på din blogg, men ville skriva här med och säja att även om du skrev att man kan ansöka om att bli vän med dig så känner jag att jag vill itne vara för "på" dig så jag ansöker inte även fast jag vill. egentligen ville jag bara säja tack för du har förklarat en massa för mig, och faktiskt fått mig att tänka på ett ljusare sätt vad det gäller min vilja att ha ett litet barn:). så tack:) ha det bäst erica:)

2009-01-16 14:39:39
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
Sofia

Hej jag skickade en vännerförning till dig på bdb, hoppas du accepterar :)

2009-01-16 14:43:00
URL: http://sofiabelajouzas.blogg.se/
Louise

Jag bor inte nära dej! Så jag hade gärna fortsatt att läsa din blogg :)Kommentera gärna i min blogg så jag vet om jag kommer få de eller inte :$

2009-01-16 14:58:56
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
lisa

Hej hej :) Tycker att de är synd att du ska skaffa vänlösen , men jag fattar de oxå =) Undrade om jag kunde få de ? (a' Jag bor i Sthlm så de är långt borta ;) Vill verkligen fortsätta att följa din underbara blogg , Kram /Lisa

Stina

Hej! jag är en tjej som alltid läser din blogg och följt den länge.. skulle bli hemskt glad om jag skulle kunna få ditt lösen och fortsätta läsa den? :)

kramkram

2009-01-16 15:14:30
Erika

får jag lösenet? förstår om du inte vill

2009-01-16 17:39:11
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Anonym

en fråga, hur ska man kunna bli vän med dig på bdb om du har satt gästlösenord där? :(



Jag vill verkligen fortsätta att läsa din blogg tråkigt om jag inte kan läsa den längre pga att du ska sätta lösenord här oxå. Aja, vill önska dig hemskt mycke lycka till med din bebis som antagligen lär komma snart och får säga grattis i förskott till bebisen :)

du kommer bli en grymt bra mamma :)

2009-01-16 18:14:51
Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

hörröru!!! jag vill ha lösen!! du kan skicka det i en kommentar i min blogg, för jag har satt lås så jag måste godkänna den innan, så skicka i kommentar i bloggen, så godkänner jag den inte. (vilket betyder att jag bara ser den)



gött mos va? ;D haha

<33

2009-01-16 18:35:07
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Elin, Evert på bdb

Jag vill jättegärna få fortsätta läsa din blogg :) längtar själv efter smått och tycker det är så intressant att läsa hur det går framåt med din lilla i magen! Jag skickar vänförfrågan så får vi se om du väljer att acceptera eller ej!:)

2009-01-16 19:01:24
Madde

Jag skulle gärna vilja ha lösenordet till bloggen, har läst den länge nu så det skulle vara roligt att fortsätta läsa den :) jag bor i gävle så det är en bit bort. =D

2009-01-18 12:41:50
URL: http://madeleinekk.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0