Christmas presents




1. Nagelack som jag fick av älsklingen, som jag önskat mig länge.
2. Kok-bok av mormor & morfar som jag också önskat mig, massa goda recept!
3. Nintendo Wii av farmor, farfar mamma & pappa som jag önskat mig och Guitar Hero av älsk :D
4. Bok av mamma, eftersom jag börjat läsa rätt mycket, så kul med en helt ny bok :)
5. Boken "Föda barn" fick vi av S mamma och pappa, behövs nu när det inte är långt kvar.
6. "I love dad" fick S av mig i juklapp :p hehe.
7. Byxor till bebisen som mormor min stickat :D Finns tröja till också, men den är inte riktigt klar.
8. Overall till bebben av farmor & farfar, sån man kan ha bältet i eller något ?

Sedan fick jag massa mer, av lillebror fick jag 100 spänn att hyra film för och köpa godis vilket jag älskar, så det gjorde jag av med direkt, haha :p Sedan fick jag en plansch av lillebror med, med råttan i rattatouli (stava?) :$ som jag önskat mig :) hehe. Sedan av mamma och älskling fick jag platt-tång som jag också önskat mig massa! Hm... Filmer fick jag med många, och lite annat smått och gott, glas och sånt tills vi flyttar. Nya täcken och kuddar, påslakan m.m... hihi :) Pengar också för den delen! :p Och sedan fick vi maaassa kläder till den lilla/lille, :D<3 Så nu har ni fått sett lite av detta. Nu kommer älsk va sur på mej för att han står i köket och vi skulle laga mat, men jag smet :o haha, får gå och hjälpa. Ska bara skriva snabbt att jag och babe har tagit kort på vagnen så slänger in dom imorgon här på bloggen, har redan dom på datan ska bara fixa lite så imorgon får det bli att jag lägger in dom :) Ha de göttans / E och bebbe <3

Graviditets vecka: 34

Kommentarer
jennie (ungmamma18)

Väldigt kul att du frågade o jag önska jag hade kunnat det. Men jag kan ingenting om det där, jag fattar noll! :/ du kan fråga den tjejen som designade min blogg om hon kan hjälpa dej, hon gör jättefina designer :) Hon heter " SaraSolvik.blogg.se "

Kul att du tycker min blogg är fin, tack så mkt :)

Tycker din blogg är fin oxå, men den blir ju ännu finare snart när bebisbilder pryder den :)

2009-01-04 21:07:20
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
jennie (ungmamma18)

De e så roligt med bebisar :) och kul med fler unga mammor ;) vad har du för känsla av va de e för kön på barnet? nyfiken sånt e så kul :)

2009-01-04 23:59:05
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0