Korsord



Måste bara säga att jag fick en korsords -bok i julklapp av min kära mamma, och jag började då titta lite smått i den... och ja, det var ju faktiskt roligt, så jag började lösa korsord efter korsord och tillslut hade jag löst allihopa. Så jag fråga mormor om inte hon hade några korsord, jo visst hade hon och det var ju inte bara ett, hon hade typ 100st, haha. Så nu har jag klurat ut dom också, nu har jag nog bara 1 kvar :/ Tråkigt ju... nu är det ju inte så att jag fullständigt löst alla korsord utan till, haha nej så klipps är jag verkligen inte, jag har gjort det jag kunnat sedan skitit i resten, det kallar jag för att göra ett korsord, hahaha :) Ni får ta mig som ni vill, jag är bara jag och inte så ordningssam med såndana saker. Men kul är det med korsord, och det har varit sedan jag blev gravid då... Innan har jag verkligen hatat korsord, men nu är det en bra sysselsättning tycker jag allt ! Hihi.



Mina brisningar kliar så jag håller på att bli galen... Hehe :p
Stör mig inte alls på mina bristningar, bara att dom kliar något fruktansvärt :o
Jobbigt ! Men man står ut,, känner även av en del sammandragningar rätt ofta nu faktiskt
Men det är ju inte konstigt, livmodern tränar väl som attans nu när det är i slutet av graviditeten, Hihi :)
Nej nu ska jag gå in på http://www.designadinblogg.se/ och se om det finns något roligt jag kan mixtra med på bloggen nu, haha, som ni säkert märkt så är jag inte alls duktig på blogg, MEN försöker man inte så lär man ju sig inte, så har ni något tips på något roligt jag kan göra i bloggen så den ser lite roligare, trevligare, så skriv hur jag ska göraaaa :) snälla ! Pussinuss / E och Bebben <3


Erica Hjärta Simon, Jag älskar dig ♥
Mamma & Pappa älskar bebis mest i världen ♥

Graviditets vecka: 35

Kommentarer
Sofia

Om du går in på aftonbladet så har dom i sidkolumnen där, en grej som heter korsord, och så lägger dom upp ett nytt korsord varje vecka eller något sådant! :)

2009-01-11 09:27:11
URL: http://sofiabelajouzas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0